Про компанію
Наше підприємство вже понад 30 років на ринку кабельно-провідникової продукції. За цей період наш завод зарекомендував себе надійним партнером та професіоналом своєї справи. Особливу увагу на ЗЗКМ приділяють системі менеджменту якості.
Система менеджменту якості ЗЗКМ сьогодні стала в повному розумінні слова системою управління підприємством.
Орієнтація на споживача, лідерство на всіх рівнях управління, залучення персоналу в досягненні загальних завдань і цілей, процесний підхід в практичній діяльності підприємства, націленість на постійні поліпшення результативності системи менеджменту якості, прийняття рішення, спираючись на факти, їх оцінку і всебічний аналіз, а, також, оптимізація управлінських рішень у взаєминах з постачальниками – це ті принципи, які в наших умовах перетворюють систему менеджменту якості в систему управління підприємством.
Компанія заявляє про свою принципову позицію та засуджує корупцію як незаконний та неетичний спосіб ведення діяльності, тому розробила власну Антикорупційну програму.
У різні періоди часу підприємство працювало з різними сертифікаційними органами.
У даний час сертифікацію системи менеджменту якості нашого підприємства виконав світовий лідер з надання послуг тестування, інспекції та сертифікації – «Bureau Veritas Certification Holding SAS-UK Branch». Як стверджує генеральний директор «Bureau Veritas» Дідьє Мішо-Даніель – їх Сертифікат приносить впевненість у світі ризиків!
А наша впевненість – це і впевненість наших партнерів!
Місія нашої компанії
Ми працюємо для того, щоб ви мали можливість купувати краще і зробити оточуючий нас світ безпечніше, зберегти людям життя та здоров’я.
Політика ЗЗКМ в області якості
- нашамісія
-
Бути лідером в проектуванні, розробці і виробництві ізольованих проводів, кабелів та інших ізольованих електричних провідників; дротів мідних і алюмінієвих; кручених проводів, кабелів, плетених шнурів і аналогічних виробів з міді та алюмінію електрично неізольованих.
- нашастратегія
-
- Зберігати існуючі і освоювати нові ринки реалізації продукції.
- Розробляти і проектувати нові необхідні споживачеві види продукції.
- Постійно покращувати свою продукцію, обслуговування споживачів У відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9000:2015.
- нашіпринципи та
напрямки -
- Споживач – головне джерело нашого добробуту і розвитку. Наша продукція, обслуговування споживачів повинні відповідати їх вимогам і враховувати їхні майбутні очікування.
- Лідерство на всіх рівнях управління визначає єдність перспективних напрямків і кінцевої мети.
- Повне залучення персоналу в досягнення Цілей в області якості, регулярне навчання і підвищення компетентності персоналу.
- Застосування процесного підходу при організації практичної діяльності підприємства.
- Виконання застосовних вимог і постійне поліпшення результативності системи менеджменту якості на основі міжнародного стандарту ISO 9001:2015.
- Прийняття рішень на основі оцінки і всебічного аналізу конкретних фактів.
- Оптимізувати за рахунок своїх управлінських рішень взаємини з постачальниками.