УкрEng
Задати питання office@ecg.in.ua
Віримо та підтримуємо ЗСУ
+38 (061) 222-30-70
Віримо та підтримуємо ЗСУ
office@ecg.in.ua +38 (061) 222-30-70

Про компанію

Наше підприємство вже понад 30 років на ринку кабельно-провідникової продукції. За цей невеликий період наш завод зарекомендував себе надійним партнером та професіоналом своєї справи. Особливу увагу на ЗЗКМ приділяють системі менеджменту якості.

Система менеджменту якості ЗЗКМ сьогодні стала в повному розумінні слова системою управління підприємством.

Орієнтація на споживача, лідерство на всіх рівнях управління, залучення персоналу в досягненні загальних завдань і цілей, процесний підхід в практичній діяльності підприємства, націленість на постійні поліпшення результативності системи менеджменту якості, прийняття рішення, спираючись на факти, їх оцінку і всебічний аналіз, а, також, оптимізація управлінських рішень у взаєминах з постачальниками – це ті принципи, які в наших умовах перетворюють систему менеджменту якості в систему управління підприємством.

У різні періоди часу підприємство працювало з різними сертифікаційними органами.

У даний час сертифікацію системи менеджменту якості нашого підприємства виконав світовий лідер з надання послуг тестування, інспекції та сертифікації – «Bureau Veritas Certification Holding SAS-UK Branch». Як стверджує генеральний директор «Bureau Veritas» Дідьє Мішо-Даніель – їх Сертифікат приносить впевненість у світі ризиків!

А наша впевненість – це і впевненість наших партнерів!

Місія нашої компанії

Ми працюємо для того, щоб ви мали можливість купувати краще і зробити оточуючий нас світ безпечніше, зберегти людям життя та здоров’я.

Політика ЗЗКМ в області якості

нашамісія

Бути лідером в проектуванні, розробці і виробництві ізольованих проводів, кабелів та інших ізольованих електричних провідників; дротів мідних і алюмінієвих; кручених проводів, кабелів, плетених шнурів і аналогічних виробів з міді та алюмінію електрично неізольованих.

нашастратегія
  • Зберігати існуючі і освоювати нові ринки реалізації продукції.
  • Розробляти і проектувати нові необхідні споживачеві види продукції.
  • Постійно покращувати свою продукцію, обслуговування споживачів У відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9000:2015.
нашіпринципи та
напрямки
  • Споживач – головне джерело нашого добробуту і розвитку. Наша продукція, обслуговування споживачів повинні відповідати їх вимогам і враховувати їхні майбутні очікування.
  • Лідерство на всіх рівнях управління визначає єдність перспективних напрямків і кінцевої мети.
  • Повне залучення персоналу в досягнення Цілей в області якості, регулярне навчання і підвищення компетентності персоналу.
  • Застосування процесного підходу при організації практичної діяльності підприємства.
  • Виконання застосовних вимог і постійне поліпшення результативності системи менеджменту якості на основі міжнародного стандарту ISO 9001:2015.
  • Прийняття рішень на основі оцінки і всебічного аналізу конкретних фактів.
  • Оптимізувати за рахунок своїх управлінських рішень взаємини з постачальниками.